Quality Awareness / One training day
Aristotel a spus: „Calitatea nu este o acțiune, ci un obicei.”
Acest curs urmărește să ofere participanților cunoștințe și o înțelegere în profunzime a principiilor de management al calității, concepte cheie legate de impactul sistemului calității în munca de zi cu zi și înțelegerea abordării procesului de îmbunătățire a calității.
De ce aveți nevoie de acest curs?
Până la sfârșitul programului de formare, participanții vor dezbate și practica următoarele subiecte:
- Cunoașterea temeinică a sensului „Calității”, „Controlul calității”, „Asigurarea calității” și „TQM”.
- Caracteristicile de calitate ale produsului și serviciului și diferența dintre acestea.
- Ce este un sistem și cum să dezvolți un sistem.
- Conștientizarea clienților și a diferențelor dintre aceștia (client intern, client extern).
- SIPOC (furnizor, intrare, proces, ieșire, client).
- Relațiile de comunicare internă și externă.
- Responsabilități ale calității (atitudini, responsabilitate și inițiativă).
- Îmbunătățirea continuă, abordarea PDCA și procesul practic de rezolvare a problemelor.
Conținut training
- Definiția și importanța calității
- Indicatori de calitate și costurile calității scăzute (COPQ)
- Caracteristici și cerințe de calitate pentru produse și servicii
- Consecințe ale calității scăzute
- Sistemul total de management al calității TQM
- Instrumente ale calității utilizate pentru monitorizarea și asigurarea calității
- Metode structurate de rezolvare a problemelor