logo

let’s make something together

Give us a call or drop by anytime, we endeavour to answer all enquiries within 24 hours on business days.

Find us

PO Box 16122 Collins Street West
Victoria 8007 Australia

Email us

info@domain.com
example@domain.com

Phone support

Phone: + (066) 0760 0260
+ (057) 0760 0560

Quality Awareness / One training day

Quality Awareness / One training day

Aristotel a spus: „Calitatea nu este o acțiune, ci un obicei.”

Acest curs urmărește să ofere participanților cunoștințe și o înțelegere în profunzime a principiilor de management al calității, concepte cheie legate de impactul sistemului calității în munca de zi cu zi și înțelegerea abordării procesului de îmbunătățire a calității.

De ce aveți nevoie de acest curs?
Până la sfârșitul programului de formare, participanții vor dezbate și practica următoarele subiecte:

  • Cunoașterea temeinică a sensului „Calității”, „Controlul calității”, „Asigurarea calității” și „TQM”.
  • Caracteristicile de calitate ale produsului și serviciului și diferența dintre acestea.
  • Ce este un sistem și cum să dezvolți un sistem.
  • Conștientizarea clienților și a diferențelor dintre aceștia (client intern, client extern).
  • SIPOC (furnizor, intrare, proces, ieșire, client).
  • Relațiile de comunicare internă și externă.
  • Responsabilități ale calității (atitudini, responsabilitate și inițiativă).
  • Îmbunătățirea continuă, abordarea PDCA și procesul practic de rezolvare a problemelor.

 

Conținut training

  • Definiția și importanța calității
  • Indicatori de calitate și costurile calității scăzute (COPQ)
  • Caracteristici și cerințe de calitate pentru produse și servicii
  • Consecințe ale calității scăzute
  • Sistemul total de management al calității TQM
  • Instrumente ale calității utilizate pentru monitorizarea și asigurarea calității
  • Metode structurate de rezolvare a problemelor