logo

let’s make something together

Give us a call or drop by anytime, we endeavour to answer all enquiries within 24 hours on business days.

Find us

PO Box 16122 Collins Street West
Victoria 8007 Australia

Email us

info@domain.com
example@domain.com

Phone support

Phone: + (066) 0760 0260
+ (057) 0760 0560

LPA – Layered Process Audit / 2 zile de training și workshop

LPA - Layered Process Audit / 2 zile de training și workshop

De ce să implementăm LPA – Layered Process Audit?

  • LPA îmbunătățește calitatea generală și satisfacția clienților prin detectarea timpurie a problemelor și se concentrează pe strategia de prevenire.
  • Oferă oportunități pentru activități de îmbunătățire continuă.
  • Ajută la reducerea pierderilor, refacerea proceselor și eliminarea pierderilor.
  • Contribuie la prevenirea erorilor de proces și a erorilor datorate operatorilor.
  • Îmbunătățește comunicarea între diferite niveluri și departamente din fabrică.
  • Ajută la îmbunătățirea indicatorului FTT (Corect de prima dată) și reducerea reclamațiilor de la clienți.

Conținutul trainingului și al workshopului LPA – Layered Process Audit:

Introducere în LPA:

Ce este LPA; Principiile LPA; De ce avem nevoie de LPA?; Harta comună a LPA.

Echipa LPA:

Cine ar trebui să participe, membrii echipei, roluri și responsabilități, instruirea auditorilor.

Lista de verificare pentru LPA (întrebări și format):

Prezentare și revizie a listei de verificare LPA pentru nivelurile de audit 1, 2 & 3.

Planificare și frecvență pentru LPA:

Cum se definește planificarea și stabilirea frevenței de efectuare a auditurilor, bazat de arii auditate și echipe de audit.

Executarea auditurilor:

Metodologia de execuție a auditului de tip LPA.

Rapoarte LPA:

Completarea auditului și a neconformităților identificate.

Revizuirea LPA:

Revizuirea de către management, evaluarea rezultatelor și raportarea lor.

Worksop – aplicabilitate practică a conceptului:

Evaluarea procedurii și starea reală a auditurilor din fabrică. Executarea auditului LPA în producție pentru a găsi punctele tari și punctele săptămânale care pot fi îmbunătățite.

Realizarea unei hărti a auditului procesului stratificată, definirea unei îmbunătățiri viitoare pe baza observațiilor participanților și feedback-ul consultanților.

Standardizarea procedurii îmbunătățite a LPA. Prezentarea rezultatelor către management și definirea unui plan de sustenabilitate.