LPA - Layered Process Audit / 2 zile de training și workshop
De ce să implementăm LPA – Layered Process Audit?
- LPA îmbunătățește calitatea generală și satisfacția clienților prin detectarea timpurie a problemelor și se concentrează pe strategia de prevenire.
- Oferă oportunități pentru activități de îmbunătățire continuă.
- Ajută la reducerea pierderilor, refacerea proceselor și eliminarea pierderilor.
- Contribuie la prevenirea erorilor de proces și a erorilor datorate operatorilor.
- Îmbunătățește comunicarea între diferite niveluri și departamente din fabrică.
- Ajută la îmbunătățirea indicatorului FTT (Corect de prima dată) și reducerea reclamațiilor de la clienți.
Conținutul trainingului și al workshopului LPA – Layered Process Audit:
Introducere în LPA:
Ce este LPA; Principiile LPA; De ce avem nevoie de LPA?; Harta comună a LPA.
Echipa LPA:
Cine ar trebui să participe, membrii echipei, roluri și responsabilități, instruirea auditorilor.
Lista de verificare pentru LPA (întrebări și format):
Prezentare și revizie a listei de verificare LPA pentru nivelurile de audit 1, 2 & 3.
Planificare și frecvență pentru LPA:
Cum se definește planificarea și stabilirea frevenței de efectuare a auditurilor, bazat de arii auditate și echipe de audit.
Executarea auditurilor:
Metodologia de execuție a auditului de tip LPA.
Rapoarte LPA:
Completarea auditului și a neconformităților identificate.
Revizuirea LPA:
Revizuirea de către management, evaluarea rezultatelor și raportarea lor.
Worksop – aplicabilitate practică a conceptului:
Evaluarea procedurii și starea reală a auditurilor din fabrică. Executarea auditului LPA în producție pentru a găsi punctele tari și punctele săptămânale care pot fi îmbunătățite.
Realizarea unei hărti a auditului procesului stratificată, definirea unei îmbunătățiri viitoare pe baza observațiilor participanților și feedback-ul consultanților.
Standardizarea procedurii îmbunătățite a LPA. Prezentarea rezultatelor către management și definirea unui plan de sustenabilitate.